Naa maailma, koulussa oli pikkujoulut. Siellä me sitten vaan pelailtiin korttia ja katottiin videoita.Tietysti sitten mässytettiinkin ja pelattiin shakkia.Tosin mä en oikeastaan edes osaa ja Sami pelas mun puolesta 8D No elämä on.Sitten oli kässääkin ja siel oli iha kivaa.Pitäs saada tehtyy vaa tota mun käsityötä.

Unohdin tehdä myös koulu-aineen.Eli juu.Se olis pitäny tehdä täksi päiväksi, mutta kukapa taas tiesi/muisti.Ei kaikkea voi millään muistaa.Mun täytyy kuitenkin tehdä se huomiseksi, ettei ope vaikka suutuksissaan tapa mua!Ei siitä tiedä.Haluan jo kaupoille.Meiksin vaan pitäs herätä.

Joo sitten matkin pientä taapertaja Damonissaa.Tein noi alkutekstit tolleen värillä, mutta kai sitä saa ideoita varastella?Eikös?Kyllähän hänkin minun blogini.Joo no.Itse tyrkytin, lallaa.Nytten toi riiviö-koira syö reppuani.*nostaa repun turvaan.*

Sain uuden maskotin, Kallen.Juu.Kalle on heijastin-avaimenperä.Se on sellanen lumiukko jonka nimeksi tuli siis Kalle.Tämäkin liittyy noihin koulusekoiluihin.Sain jonkun jäätymän varmaan tämän päiväisen lyhyen hameeni vuoksi.Tappakaa minut.

Minä menin myös naimisiin Inuyashan kanssa.Joo.Näinkin kävi.Anteeksi beibet.Kitty naitti minut.Toinen vävy-ehdokas olisi ollut Hellsing, mutta pelkäsin sen käsiaseita.Inu on muutenkin söpis.Syyttäkää Kittyä niin.Ei minua.Se, se pervo tässä on.Piirsin jopa yhteiskuvan minusta ja Inusta.Tungen sitten joskus tänne, kun saan jouluna skannerini.Se kuva pitää tosin värittää ja se voi mennä paskoiksi silloin.Ei masennuta.

Maustis menee koirapuistoon.Kyllä tämäkin aivan totta.Olen menossa papillon koirani Ronjan kanssa koirapuistoon illemmalla.Ai kuka on Ronja?No hiljaa ihmiset, menkää tänne ja tutustukaa: http://www.geocities.com/papillon_ronja
Eli juu.

Tarvitsen uuden ulkoasun blogiini.Tämä on supertotta.Eli Damonissa varasti tuon minun rakkaan tulevan ulkoasuni joten pitää jäädä vielä miettimään sitten.Tämä ulkoasu- juttu blogissa on aivan outo, kun tottunu koodaa sivuja ihan eri sydeemillä.No tappakaa minut.

Kirjoitin koulussa väliaineen.Jaap.Näin, tämäkin totta.Eli se oli sellanen juttu vaan.Opesta se oli tosi hyvä, mutta traaginen.Elämä on lapset.Menisin tästä teitä nyt kiusaamasta.

Maustis rakastaa teitä mussut <3  Jeeh.Eli tuota.Kirjottakaa mussun ystäväkirjaanki: http://www.ystavakirja.net/Maustehiiri