En sitten tiedä mistä se johtuu mutta mietin koko ajan jotain hemmetin syvällisiä asioita.Tekisi mieli hyökätä seuraavan vastaantulijan kimppuun ja valittaa mun elämää.Siis ei mun elämäs mitään vikaa noin sivusta katsottuna ole.Mulla on rakastava perhe, katto pään päällä, lemmikkieläimiä ja kavereita.Mutta multa tuntuu puuttuvan jotain.Elämä.En mä tajuu mitä mä tekisin tai mitä mun pitäs olla.Mä en osaa sanoa mitä mä haluaisin tehdä ja miksi.Mun koko maailma heittää kuperkeikkaa koko ajan.Vituttaa ja väsyttää.Olis niin helppoo kun tietäs mitä pitäs tavotella ja tehdä.Ei mikään oo vaan koskaan niin helppoo ku pitäs.Onhan mulla kavereita siis ihan ok:sti mutta mä haluaisin jonkun sellasen jonka kanssa olis niiku aina.Siis ei mitään kauheeta "sä oot aina mun kaa"-juttua vaan siis jotain sellasta.Selvästi sanottuna kaveri jolle vois kertoo asioita ja tietäs ettei se levitä niitä mihinkään.Sitten olis sitä aikaa ja tietäs aina että jos on jotai tapahtunu ni vois huoletta kertoa sen sille.Niinkun vuodatukseen.Olis se helppoa jos vois vuodattaa tätä paskaa jollekkin tosikaverille eikä näpytellä yhen aikaan yöstä jotain vuodatusta ku elämä on paskaa.

En mä oikein tiedä.Mä olen ihan väsyny x3